Obrázky jsou pouze ukázkové. Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.
Frézovací vrták ze slinutého karbidu Multifunkční pneumatický systém
Univerzální vysoce výkonná vrtačka pro uvolňování bodových svarů a všech typů materiálových spojů, včetně součástí s mimořádně vysokou pevností (BTR, BOR, ocel WU atd.) u všech typů vozidel, např. na A sloupcích, B sloupcích, prazích atd.
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.



Varianty
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141
Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení
Umožňuje spolehlivé oddělení vysokopevnostních bodových svarů
Inovativní geometrie řezné hrany s dokonalou rovnováhou mezi ostrými řeznými hranami a vysokou stabilitou
Umožňuje přesné řezání i při hrubých bodových svarech nebo zakřiveném materiálu
Inovativní geometrie ploch, která dokonale kombinuje výhody vrtáku a frézy
Velmi dobré chování při bodovém vrtání
Středicí hrot se dvěma řeznými hranami nad středem
Minimální námaha
Ostré provedení řezné hrany
Chod s nízkými vibracemi
Čtyři řezné hrany s extrémně nerovnou roztečí
Extrémně odolná a robustní
Zásadně delší životnost v porovnání s konvenčními vrtáky ze slinutého karbidu na bodové svary
Vícevrstvý povlak AlTiN pro ochranu proti opotřebení
- Mimořádně vysoká odolnost vůči teplotě až do 950 °C
- Vysoká tvrdost a odolnost vůči opotřebení (tvrdost přibližně 3 300 HV)
- Snížený přenos tepla do panelu karoserie (nedochází k vytvrzování, tavení lepidla nebo temperování barev)
- Vícevrstvá struktura pro optimální odvod třísek a lepší řezné vlastnosti (zabraňuje spékání materiálu)
Obal produktu vyrobený ze 100% PCR (recyklovaný plast z domovního odpadu), 100% recyklovatelný
- Určeno k použití v pneumatických strojích (např. vrtačky Vario, Spitnagel atd.)
- Průměr nástroje 9 mm zajišťuje spolehlivé vrtání svarového bodu a jeho oblasti tepelného vstupu (výhoda oproti průměru 8 mm). Kromě toho není vytvořený otvor tak velký, že při zpětné montáži dílů karoserie je nutné nadměrné plnění (výhoda oproti průměru 10 mm)
Pro vrtání jakéhokoliv druhu spojení materiálu:
- Řezání spojů bodového svařování
- Frézování nýtových spojů
- Řezání jednotlivých vrstev
- Frézování třecích svařovacích prvků
- Ořezávání průtočných šroubů
- Tvrdokov je extrémně tvrdý a proto křehký a náchylný k prasklinám při nesprávné manipulaci
- Krok 1: Sejměte ochranný kryt. Upevněte vrtačku. Zkontrolujte soustřednost.
- Krok 2: Umístěte vrtačku do polohy bodového svaru a nechte ji běžet při plných otáčkách
- Krok 3: Plně ji ponořte do bodového svaru při plných otáčkách
- Za všech okolností se vyvarujte tvrdého kontaktu s materiálem, který má být vrtán, nárazů nebo pádu vrtačky
- Použití chladicí kapaliny/maziva není nutné
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!