Obrázky jsou pouze ukázkové. Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.
Systém na opravy pneumatik Pneusil
Díky rychlé a snadné opravě lze pneumatiku ihned znovu použít
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Varianty
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141
Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení
- Opravná jednotka hřibovitého tvaru pro radiální i diagonální pneumatiky s duší i bez (bezdušové)
- Lze použít do rychlosti podle kódu V (max. 240 km/h)
- Opravné jednotky se zpracovávají pomocí vysokopevnostního vulkanizačního cementu
- Oprava stačí pouze zevnitř a nabízí maximální kvalitu, spolehlivost a bezpečnost
Další jízda s vypuštěnou pneumatikou může silně poškodit strukturu pneumatiky. K posouzení, zda lze pneumatiku opravit a případně s jakým opravným systémem, je nutná odborná kontrola vnitřní pneumatiky. Proto je nutné pneumatiku sejmout z disku – závisí na tom bezpečnost!
Podle §36 německého předpisu pro registraci silničních vozidel (StVZO) pro posuzování a opravy defektů pneumatik z 8. února 2001 musí být každá pneumatika před opravou sejmuta z disku, aby bylo možné defekt analyzovat a provést opravu správně.
Pro opravy defektů do 6 mm (osobní automobily), resp. 10 mm (nákladní vozy). Vhodné i na pneumatiky typu run-flat.
Hřibovitý tvar opravné jednotky umožňuje dvoustupňovou opravu poškozeného místa na profi úrovni:
- Destička „hřibu“ přilne vulkanizací na vnitřní pneumatiku a zaručuje tedy dokonalé utěsnění. Nehrozí pokles tlaku v pneumatice!
- Dřík opravné jednotky přilne vulkanizací k průchozímu otvoru a zabraňuje tak vnikání nečistot, prachu, slané vody či jiných látek do pneumatiky, kde by mohly vyvolávat korozi nebo způsobit uvolnění „destičky“.
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!