Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.
Testovací kapalina CO2 pro použití s testerem úniků CO2
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Varianty
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141
Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení
Používaný roztok je bezpečný, neobsahuje kyseliny a je nehořlavý
- Snadná likvidace
- Šetrný k životnímu prostředí
Důležité: Při používání testeru úniků CO² vždy dbejte na to, aby nedošlo k nasátí chladicí kapaliny. Naftové motory při malém zatížení pracují s velkými objemy přebytečného vzduchu a spaliny obsahují velký podíl nespáleného vzduchu. Před prováděním testu úniku CO² tedy proveďte testovací jízdu při níž vystavte naftový motor co nejvyššímu možnému zatížení nebo opakovaně zvyšte otáčky sešlápnutím plynového pedálu. Organické a anorganické soli rozpuštěné v destilované vodě. Celkový podíl těchto netoxických složek je pouze 0,03 %. Klasifikace podle směrnic 67/548/EHS a 1999/45/ES: tato testovací kapalina je klasifikována jako „neškodlivá“.
Pokyny pro použití jsou doporučeními založenými na našich vlastních testech a zkušenostech; doporučujeme, abyste před každým použitím provedli vlastní testy. Vzhledem k širokým možnostem použití a různým skladovacím a provozním podmínkám neneseme odpovědnost za výsledek při daném použití. Pokud naše oddělení bezplatných zákaznických služeb poskytuje technické informace nebo úkony jako poradenskou službu, neneseme za poskytování této služby žádnou odpovědnost. To neplatí v případech, kdy jsou tyto rady nebo informace poskytovány v rámci specifikovaných, smluvně ujednaných služeb, nebo pokud poradce jednal svévolně. Garantujeme trvalou kvalitu našich výrobků. Vyhrazujeme si právo provádět technické změny a dále produkty vyvíjet.
- Po přehřátí motoru
- Pokud existuje podezření na netěsnost, pokud tlakový test (1 bar) nepřinese jednoznačný výsledek
- Pokud existuje podezření na vlasovou trhlinu v hlavě válce nebo bloku motoru, či vadné těsnění hlavy válce
Vložte tester úniků CO² do otvoru chladiče nebo expanzní nádrže a stlačením sacího balónku ověřte, zda se ve vzduchu z chladicího systému nachází vyšší obsah CO² (= spalin). Změna barvy tekutiny v prostřední komoře testeru úniků CO² z modré na „zelenou“ a následně na „žlutou“ značí netěsnost mezi spalovací komorou a chladicím systémem.
Další informace naleznete v technických údajích.
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!