Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.
Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou
Šroub rámu pro užitková vozidla, povrch stříbrný vločkový zinek, s mazivem (zelený)
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Varianty
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141
Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení
Šroub pojistný RIPP s jemným závitem (od M12) ve třídě pevnosti 10.9
Bez chromu (VI)
Vyhovuje směrnici EU o vozidlech s ukončenou životností
Povrch
- ZFSHL: Zinkový vločkový povlak s mazáním, který mění koeficient tření (koeficient tření: 0,09-0,14)
- Napuštěno mazivem
Odolnost proti korozi
M5 asi 240 h/≥ M6 asi 480 h/≥ M10 přibližně 720 hodin základní koroze kovu dle DIN EN ISO 9227-NSS
Princip fungování zajišťovacích žeber
Při utahování tlačí žebra materiál do kontaktní oblasti šroubu. To způsobuje plastickou deformaci, která zatvrzuje povrch. Na konci utahování nezbývá žádná viditelná sedlina. Zajišťovací žebra omezují tvorbu sedliny ve spoji, a tak snižují ztráty předpětí.
Odolnost proti korozi uvedená ve specifikacích platí pro korozní testy podle normy DIN EN ISO 9227-NSS (testy v solné mlze) provedené po 24 hod. po natírání ve stavu „tak, jak je natřeno“, tj. bez třídění, balení, přepravy či montáže. Tyto hodnoty se mohou snížit v důsledku nevyhnutelné manipulace a montážních procesů. Ve většině případů nelze hodnoty odolnosti proti korozi zjištěné testem v solné mlze přímo přenést do skutečných montážních a provozních podmínek. Při navrhování spoje musí konstruktér při volbě vhodného antikorozního nátěru vzít v úvahu danou kombinaci materiálů, případně nátěrů a též parametry prostředí během provozu.
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!