Vítejte ve Würth Česká republika Pouze pro podnikatele

Outlet

Akční produkty

Klikni a vyzvedni

Katalogy

Zákaznický servis: +420 323 041 141

Vulkanizační cement
Vulkanizační cement - 1
Vulkanizační cement - 2

Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.

Vulkanizační cement

Vysokopevnostní přípravek. Pro autovulkanizační systémy pro opravy pneumatik a hadic.

Přečíst popis položky

Dostupné v 1 designu

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Zobrazit dostupnost na pobočce Würth
Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Varianty

Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Upozornění

Výňatek z: § 36 Německé předpisy pro licence pro silniční provoz (StVZO) pro posuzování a opravy poškozených pneumatik ze dne 8. února 2001



Kombinované sady pro opravy


  • Sada pro opravy: výplň defektu a záplata.

3. Obecné požadavky


3.1 Pneumatiku je nutno před opravou sejmout z disku a posoudit její poškození. Výjimkou jsou pneumatiky, u kterých jde evidentně o pouhé vnější poškození.


3.4 Místo defektu je nutno očistit pomocí vhodného nástroje.


3.5 Poškozené místo, které již bylo opraveno pomocí nouzové opravné sady, nelze opravit.


3.6 Není přípustné připojit hadici, dokud není poškození pneumatiky opraveno.


4. Postup opravy


Obvykle nejprve naplníme poškozené vedení kaučukem, který poté vulkanizujeme za horka nebo za tepla. Poté do pneumatiky vložíme opravnou záplatu. S opravnou záplatou lze použít předběžně vulkanizované gumové tělísko, pokud jde o defekt s poškozením textilní výplně pneumatiky.



Následující doporučení platí pro:



Motocyklové pneumatiky


U motocyklových pneumatik jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Jakékoli opravy mimo kontaktní povrch pneumatiky nejsou u motocyklových pneumatik povoleny.



Pneumatiky osobních automobilů a vozíků


Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh.



Pneumatiky třídy C a pneumatiky třídy nosnosti < 122 na užitkových vozech a přívěsech


Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh.



Pneumatiky třídy nosnosti ≥122 na užitkových vozech a přívěsech


Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 10 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh (korpus nebo okraj vrstvy).

Pokyny pro použití jsou doporučeními založenými na našich vlastních testech a zkušenostech; doporučujeme, abyste před každým použitím provedli vlastní testy. Vzhledem k široké škále možností použití a skladovacích a provozních podmínek neneseme odpovědnost za výsledek při daném použití. Pokud naše oddělení bezplatných zákaznických služeb poskytuje technické informace nebo úkony jako poradenskou službu, neneseme za tuto službu žádnou odpovědnost. To neplatí v případech, kdy jsou tyto rady nebo informace poskytovány v rámci specifikovaných, smluvně ujednaných služeb, nebo pokud poradce jednal svévolně. Garantujeme stálou kvalitu našich produktů. Vyhrazujeme si právo provádět technické změny a dále produkty vyvíjet.