Tester chladicího systému s nafukovacím těsnicím balonkem
Tester chladicího systému s nafuk. těs. balonkem
TLAKOVAČKA CHLADICÍHO SYSTÉMU UNIV.
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Nafukovací těsnicí balonek pro rozsáhlé pokrytí chladicích systémů
Pro chladiče a expanzní nádoby, bajonetový/šroubovací uzávěr
Univerzální použití u motorů chlazených vodou
Pro nejrůznější motorová vozidla
Pojistné kroužky pro zkoušky motorů za běhu
Bezpečnostní smyčky drží pojistné kroužky a zabraňují sklouznutí těsnicího balonku. Modrá pro motory VW do roku 1998, černá pro motory VW a Audi od roku 1998 a červená pro japonská vozidla
Rozsah dodávky:
- 1 tlaková pumpa
- 1 náhradní těsnicí balonek
- 3 pojistné kroužky
- 1 kvalitní pouzdro
- 1 návod k obsluze
V případě velmi ostrých hran na hrdle chladiče hrozí poškození těsnicího balonku. Před zasunutím proto zkontrolujte hrany hrdla, zda nejsou příliš ostré.
Pro testování chladicích okruhů, radiátorů, těsnění hlav válců a vodních čerpadel.
1. Zasuňte těsnicí balonek do otvoru chladiče a pomocí seřizovacího kolečka nasaďte bezpečnostní smyčky na obrubu otvoru (jestliže ji hrdlo má).
2. Pomocí seřizovacího kolečka upravte těsnicí balonek na správnou hloubku v zúžení chladiče.
3. Tlakovou pumpou nafoukněte těsnicí balonek.
4. Přepněte ventil a pomocí tlakové pumpy vytvořte v chladiči požadovaný zkušební tlak cca 1,3 bar.
5. Tlak v chladicím systému nesmí během 10 minut klesnout o více než 0,2 bar.
6. Po zkoušce systému vypusťte z chladiče tlak, přepněte ventil, vypusťte těsnicí balonek a vyjměte jej z otvoru.
Min./max. doporučený zkušební tlak | 1-1,6 bar |
Max. tlak měchýře | 1.7 bar |
Max. zkušební tlak | 2 bar |
Min./max. otvor chladiče | 20-48 mm |
Datové listy(X)
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!