Vulkanizační cement
Vulkanizační cement, vysoká pevnost
VULKANIZAČNÍ CEMENT 235 ML
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Výňatek z: § 36 Německé předpisy pro licence pro silniční provoz (StVZO) pro posuzování a opravy poškozených pneumatik ze dne 8. února 2001
Kombinované sady pro opravy
- Sada pro opravy: výplň defektu a záplata.
3. Obecné požadavky
3.1 Pneumatiku je nutno před opravou sejmout z disku a posoudit její poškození. Výjimkou jsou pneumatiky, u kterých jde evidentně o pouhé vnější poškození.
3.4 Místo defektu je nutno očistit pomocí vhodného nástroje.
3.5 Poškozené místo, které již bylo opraveno pomocí nouzové opravné sady, nelze opravit.
3.6 Není přípustné připojit hadici, dokud není poškození pneumatiky opraveno.
4. Postup opravy
Obvykle nejprve naplníme poškozené vedení kaučukem, který poté vulkanizujeme za horka nebo za tepla. Poté do pneumatiky vložíme opravnou záplatu. S opravnou záplatou lze použít předběžně vulkanizované gumové tělísko, pokud jde o defekt s poškozením textilní výplně pneumatiky.
Následující doporučení platí pro:
Motocyklové pneumatiky
U motocyklových pneumatik jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Jakékoli opravy mimo kontaktní povrch pneumatiky nejsou u motocyklových pneumatik povoleny.
Pneumatiky osobních automobilů a vozíků
Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh.
Pneumatiky třídy C a pneumatiky třídy nosnosti < 122 na užitkových vozech a přívěsech
Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 6 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh.
Pneumatiky třídy nosnosti ≥122 na užitkových vozech a přívěsech
Na kontaktním povrchu jsou opravy pomocí kombinované sady přípustné u defektů o maximální velikosti 10 mm. Na kontaktním obvodu jsou opravy přípustné pouze tehdy, jestliže není poškozen materiál výztuh (korpus nebo okraj vrstvy).
Pokyny pro použití jsou doporučeními založenými na našich vlastních testech a zkušenostech; doporučujeme, abyste před každým použitím provedli vlastní testy. Vzhledem k široké škále možností použití a skladovacích a provozních podmínek neneseme odpovědnost za výsledek při daném použití. Pokud naše oddělení bezplatných zákaznických služeb poskytuje technické informace nebo úkony jako poradenskou službu, neneseme za tuto službu žádnou odpovědnost. To neplatí v případech, kdy jsou tyto rady nebo informace poskytovány v rámci specifikovaných, smluvně ujednaných služeb, nebo pokud poradce jednal svévolně. Garantujeme stálou kvalitu našich produktů. Vyhrazujeme si právo provádět technické změny a dále produkty vyvíjet.
Před použitím protřepejte. Naneste na místo opravy tenkou vrstvu přípravku a nechte jej zaschnout. Přitiskněte na dané místo záplaty; postupujte podle pokynů pro daný opravný systém. Po každém použití nádobku pevně uzavřete.
- Odstraňte a označte řezný kanálek.
- Změřte poškozenou oblast, abyste mohli zvolit správné tělísko. Vyvrtejte řezný kanálek směrem zevnitř ven.
- Obruste povrch bez tlaku (odstraňte veškeré výčnělky). Maximální rychlost: 5000 ot/min.
- Pomocí vysavače odstraňte veškerý prach z broušení.
- Kápněte přípravek do řezného kanálku. Rozetřete přípravek po zdrsněném povrchu. Nechte přípravek 5 minut schnout.
- Odstraňte ochranu, aniž byste se dotkli odkrytého povrchu.
- Vytáhněte sondu zevnitř ven tak, aby kotouček opravného tělíska přiléhal na plocho k vnitřní straně pneumatiky.
- Rozviňte ji od středu.
- Odřízněte zbytek, instalujte pneumatiku zpět a nahustěte ji (bez tahu).
Chemická báze | Nafta |
Barva | Béžová |
Hustota | 0.74 g/cm³ |
Podmínky pro hustotu | při 15°C |
Provedení | Plechovka |
Obsah balení | 235 ml |
Doba použitelnosti od data výroby | 12 Měsíce |
Datové listy(X)
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!