Obrázky jsou pouze ukázkové. Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.
Samojisticí šroub se šestihrannou hlavou s přírubou
Pozinkovaný rámový šroub pro užitková vozidla, průhledný pasivovaný (P3E) s těsněním. Třída pevnosti 10.9. Od velikosti M12 s jemným závitem
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Varianty
Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.
Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141
Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení
Drážkovaný přírubový šroub s jemným závitem (od M12)
Princip fungování zajišťovacích žeber:
Při utahování tlačí žebra materiál do kontaktní oblasti šroubu. To způsobuje plastickou deformaci, která zatvrzuje povrch. Na konci utahování nezbývá žádná viditelná sedlina. Zajišťovací žebra omezují tvorbu sedliny ve spoji, a tak snižují ztráty předpětí.
Bez chromu(VI)
Vyhovuje směrnici EU o vozidlech s ukončenou životností
Odolnost proti korozi
Přibližně 720 hodin bez koroze základního kovu dle normy DIN EN ISO 9227-NSS
Odolnost proti korozi uvedená ve specifikacích platí pro korozní zkoušky podle normy DIN EN ISO 9227-NSS (zkoušky v solné mlze) provedené po 24 hod. po natírání ve stavu „tak, jak je natřeno“, tj. bez třídění, balení, přepravy či montáže. Nevyhnutelná manipulace a montážní postupy mohou tyto hodnoty snížit. Ve většině případů nelze hodnoty odolnosti proti korozi zjištěné zkouškou v solné mlze přenést do skutečných montážních a provozních podmínek. Při navrhování spoje musí konstruktér při volbě vhodného antikorozního nátěru vzít v úvahu danou kombinaci materiálů a případně nátěrů a též parametry prostředí během provozu.
Volba hodnoty barvy RAL
POZOR: Zobrazení barvy na obrazovce se liší od skutečného barevného odstínu!