Vítejte ve Würth Česká republika Pouze pro podnikatele

Outlet

Akční produkty

Klikni a vyzvedni

Katalogy

Zákaznický servis: +420 323 041 141

Zástrčka, zmenšená Pro užitková vozidla

Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.

Zástrčka, zmenšená Pro užitková vozidla

Pro užitková vozidla

Přečíst popis položky

Dostupné v 5 designech

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Zobrazit dostupnost na pobočce Würth
Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Varianty

Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Rychlá a snadná montáž a demontáž trubky / hadice



Nižší riziko netěsností


díky menšímu počtu součástí



Korozivzdorná mosazná konstrukce



Úspora nákladů


díky zkrácení doby instalace a oprav



Vyhovuje mezinárodním předpisům DIN, DOT a SAE



Provozní médium:


Stlačený vzduch



Maximální provozní tlak:


V souladu s normou DIN 74324



Provozní teplota:


-40 °C* až +100 °C (* při teplotách pod +2 °C dodržujte kvalitu vzduchu)



Hadice:


V souladu s normou DIN 74324



Materiál:


  • Tělo konektoru: Mosaz

  • Výztužná objímka potrubí: Mosaz, poniklovaná

  • Napínací upínací kroužek s více hroty: Mosaz, poniklovaná

  • O-kroužek: Buna N (nízký obsah nitrilu)
Upozornění

Nad určitou délku potrubí „vibruje“ bez ohledu na to, jestli je vyrobeno z oceli, mědi nebo plastu. Proto musí být veškeré brzdové vedení (o průměru 5–16 mm) připevněno na karoserii nebo na rám pomocí pokud možno pogumovaných trubkových spon, kdy vzdálenost musí být 1 m a nesmí přesáhnout 1,2 m.

Šroubové spoje splňují požadavky normy DIN 74324



Šroubové spoje splňují směrnici DOT FMVSS 106 (Department Of Transport Federal Motor Vehicle Safety Standard) a SAE J1131 (Society for Automotive Engineers)



Šroubové spoje jsou testovány TÜV a schváleny k použití v pneumatických brzdových systémech



u užitkových vozidel