Vítejte ve Würth Česká republika Pouze pro podnikatele

Outlet

Akční produkty

Klikni a vyzvedni

Katalogy

Zákaznický servis: +420 323 041 141

Šablona pro opravu poškození kamínky
Šablona pro opravu poškození kamínky - 1
Šablona pro opravu poškození kamínky - 2
Šablona pro opravu poškození kamínky - 3

Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.

Šablona pro opravu poškození kamínky

Pro určení zorného pole řidiče u osobních a užitkových vozů

Přečíst popis položky

Dostupné v 1 designu

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Varianty

Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Pro hodnocení škod na čelním skle způsobených kamínky


  • Pouze pro poškození kamínky v místech, která nebrání řidiče ve výhledu do dálky

  • Snadné vyhledání a posouzení poškozených míst nebo rozhodnutí o výměně skla


Nástroj pro odborné poradenství zákazníkům při příjmu v autoservisu


Snadný způsob, jak dosáhnout přidané hodnoty a vyšší ziskovosti v servisu



Vysoce kvalitní provedení


  • Nosné gumové prvky v rozích, aby nehrozilo poškrábání nebo sklouznutí čelního skla

  • Zakřivené provedení pro lepší přizpůsobení čelnímu sklu

  • Optimální kvalita plastu


Doplňkové značkovací pomůcky


  • Délka trhlin (max. 50 mm)

  • Max. průměr důlku (5 mm)

  • Okrajová plocha (přibl. 100 mm)
Upozornění

Do šablony byly doplněny zákonné podmínky.

Výše uvedené pokyny pro aplikaci jsou doporučeními založenými na našich vlastních testech a zkušenostech. Doporučujeme, abyste před použitím výrobku provedli vlastní testy. Z důvodu velké rozmanitosti způsobů použití a podmínek při skladování a aplikaci nemůžeme zaručit konkrétní výsledek aplikace. Neneseme právní odpovědnost za rady nebo technické údaje poskytnuté naší bezplatnou zákaznickou linkou, s výjimkou případů, kdy je poradenská služba a/nebo technická informace součástí našeho smluvního závazku nebo zaměstnanec oddělení zákaznických služeb jednal svévolně či úmyslně. Garantujeme stálou kvalitu našich produktů a vyhrazujeme si právo provádět jejich technické změny nebo vylepšení.