Vítejte ve Würth Česká republika Pouze pro podnikatele

Outlet

Akční produkty

Klikni a vyzvedni

Katalogy

Zákaznický servis: +420 323 041 141

Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou
Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou - 1
Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou - 2
Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou - 3

Podrobné informace, další obrázky a dokumenty získáte výběrem jednotlivých položek v následující tabulce.

Šroub pojistný RIPP se šestihrannou hlavou s přírubou

Šroub rámu pro užitková vozidla, povrch stříbrný vločkový zinek, s mazivem (zelený)

Přečíst popis položky

Dostupné v 10 designech

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Zobrazit dostupnost na pobočce Würth
Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Varianty

Exkluzivně pro profesionály

Zaregistrujte se a získáte přístup k více než 125 000 produktů.

Zavolat na zákaznický servis: +420 323 041 141

Ceny zobrazované zákazníkům po přihlášení

Šroub pojistný RIPP s jemným závitem (od M12) ve třídě pevnosti 10.9



Bez chromu (VI)


Vyhovuje směrnici EU o vozidlech s ukončenou životností



Povrch


  • ZFSHL: Zinkový vločkový povlak s mazáním, který mění koeficient tření (koeficient tření: 0,09-0,14)

  • Napuštěno mazivem


Odolnost proti korozi


M5 asi 240 h/≥ M6 asi 480 h/≥ M10 přibližně 720 hodin základní koroze kovu dle DIN EN ISO 9227-NSS



Princip fungování zajišťovacích žeber


Při utahování tlačí žebra materiál do kontaktní oblasti šroubu. To způsobuje plastickou deformaci, která zatvrzuje povrch. Na konci utahování nezbývá žádná viditelná sedlina. Zajišťovací žebra omezují tvorbu sedliny ve spoji, a tak snižují ztráty předpětí.

Upozornění

Odolnost proti korozi uvedená ve specifikacích platí pro korozní testy podle normy DIN EN ISO 9227-NSS (testy v solné mlze) provedené po 24 hod. po natírání ve stavu „tak, jak je natřeno“, tj. bez třídění, balení, přepravy či montáže. Tyto hodnoty se mohou snížit v důsledku nevyhnutelné manipulace a montážních procesů. Ve většině případů nelze hodnoty odolnosti proti korozi zjištěné testem v solné mlze přímo přenést do skutečných montážních a provozních podmínek. Při navrhování spoje musí konstruktér při volbě vhodného antikorozního nátěru vzít v úvahu danou kombinaci materiálů, případně nátěrů a též parametry prostředí během provozu.